Support

SUMSONITE bevat een uitgebreide digitale handleiding met figuren en beschrijvingen. Deze handleiding biedt goede hulp bij de meest voorkomende vragen tijdens het gebruik.


Voor complexe vragen waarin de online handleiding niet voorziet, kun je contact opnemen met onze helpdesk. Dankzij de handige online samenwerkingsopties kunnen we meekijken en vragen snel beantwoorden.

Pascal Sijstermans Arne Marsman
Mail ons op: info@sumsonite.nl
Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als mijn gratis proefperiode eindigt?

Als na 30 dagen je gratis proefperiode eindigt, en je wilt gebruik blijven maken van Sumsonite, dan moet je je op één van de betaalde plannen abonneren. In de tussentijd wordt je account geblokkeerd, maar al je inhoud wordt opgeslagen (projecten, gebruikers en groepen). Zodra je je op een betaald abonnement abonneert, heb je weer toegang tot al je inhoud. Let er op dat je bij aanmelden op het betaalde abonnement, voor de hoofdgebruiker hetzelfde emailadres invult als voor het proefaccount. Mocht je dit willen wijzigen, dan kan dat in Sumsonite via het menu Wachtwoord Wijzigen.



Kan ik mijn abonnement op elk moment aanpassen?

Ja, je kan je abonnement elk moment aanpassen. Dit kan door een mail met daarin je wensen voor de aanpassing van je abonnement te sturen aan info@sumsonite.nl.
Abonnementshouders wiens abonnement bijna verloopt, zullen hiervan één week voor het verlopen al een bericht ontvangen met daarin een link om het abonnement te opnieuw te verlengen. Je kan binnen je eerder gekozen abonnementsvorm kiezen voor 1 maand, 6 maanden of een jaarabonnement. Wil je up- of downgraden in je abonnement, stuur dan een mail aan info@sumsonite.nl.



Zijn er voor scholen speciale aanbiedingen?

Voor docenten en studenten hebben wij een aangepast abonnement. Neem hiervoor contact op met info@sumsonite.nl.



Hoe betaal je een abonnement?

Alles gaat online. Voor betaling van je abonnement maken we gebruik van iDeal wat alle gebruikelijke bank- en Credit Cards ondersteunt. Van je transactie krijg je direct een btw-factuur per mail toegezonden. Mocht je een maatwerk-abonnement willen afsluiten, neem dan contact op via info@sumsonite.nl.



Wat is een Licentiehouder en wanneer ben je een Gebruiker?

Een Licentiehouder is eigenaar van een Sumsonite abonnement. De Licentiehouder is tevens 'administrator' en kan zelf groepen aanmaken en collega's, specialisten of partners uitnodigen om samen te werken aan projecten. De Licentiehouder en iedereen die uitgenodigd wordt om samen te werken aan de projecten in Sumsonite is een gebruiker. Gebruikers kunnen met hetzelfde emailadres geregistreerd staan bij twee verschillende Licentiehouders. Mocht je uitgenodigd worden om bij een tweede Licentiehouder mee te werken aan projecten, dan zie je in je bestandsbeheer een extra Sumsonite-omgeving met de organisatienaam van de nieuwe licentiehouder en daarin de mappen waarvoor jij gemachtigd bent.
Zodoende kan je dus gelijktijdig door andere instanties en organisaties uitgenodigd worden om ook samen te werken aan de gebieds-ontwikkelingsprojecten.



Heb je verder nog vragen?

Heb je verder nog vragen over Sumsonite? Neem dan contact met ons op via info@sumsonite.nl. We beantwoorden graag al je vragen.